
Tosin vähän myöhässä
Olenpas ahkera päivittäjä. C: Jaksan kyllä piirtää, mutten saa koskaan mitään skannattua, joten Paintilla mennään.
lauantai, 2. tammikuu 2010

Tosin vähän myöhässä
Olenpas ahkera päivittäjä. C: Jaksan kyllä piirtää, mutten saa koskaan mitään skannattua, joten Paintilla mennään.
Kommentit